Experienta

Autostrada Orastie-Sibiu LOT 3, Km 43+855 - Km 65+965

Autostrada Orastie-Sibiu LOT 3, Km 43+855 - Km 65+965

Beneficiar
CNADNR
Constructor
Impregilo Italia
Descriere
Dupa darea in folosinta a tronsonului de autostrada Orastie-Sibiu, viaductul de la Aciliu va fi cel mai inalt viaduct rutier din Romania. Permanenta incercarilor este realizata de un colectiv de 15 tehnicieni si laboranti in locatia Organizare de santier-Impregilo-Garbova
Incercari
  • beton, in laborator si “in situ”
  • mixturi asfaltice
  • carotaj sonic si impedanta mecanica pe coloane din beton
  • aderenta la suport
  • incercari fizico-mecanice si chimice pe materiale coezive si necoezive
  • deflectometrie
  • placi dinamice
Catedrala Mantuirii Neamului

Catedrala Mantuirii Neamului

Beneficiar
Patriarhia Romana
Constructor
Bog'Art
Descriere
Catedrala Mantuirii Neamului, construita in stil bizantin romanesc, va avea o inaltime de 100 de metri si o capacitate de 5.000 de pelerini si va fi asigurata impotriva cutremurelor de peste 8 grade.
Incercari
  • beton proaspat si intarit
  • ciment
  • nedistructive
  • otel
Metrou Magistrala 5 - Drumul Taberei

Metrou Magistrala 5 - Drumul Taberei

Beneficiar
METROREX
Constructor
Asocierea ASTALDI S.p.A. - FCC Construccion SA - Delta ACM 93 S.R.L. - AB Construct S.A.
Descriere
Lungimea liniei de metrou din aceasta zona, care face parte din tronsonul 1, este de 6,2 km si va deservi peste 300.000 de locuitori ai capitalei, prin intermediul a 10 statii.
Incercari
  • incercari ciment
  • beton intarit
  • epruvete de otel
  • carotaj sonic si impedanta mecanica pereti mulati
  • bentonita
Parcul Eolian Zephyr

Parcul Eolian Zephyr

Beneficiar
Enel Green Power
Constructor
Azvi & Salvati Est
Descriere
Zephyr I, cu o capacitate instalata de 120 MW, 240 de turbine, pe o arie de 600 de hectare.
Incercari
  • carotaj sonic
  • impedanta mecanica la coloane din beton armat
Statii de bioremediere Petrom localizate in: (1) Videle – Teleorman (2) Ticleni – Gorj (3) Ciuperceni – Teleorman (4) Moreni – Dambovita (5) Bararia – Teleorman (6) Barasti – Arges (7) Independenta – Galati

Statii de bioremediere Petrom localizate in: (1) Videle – Teleorman (2) Ticleni – Gorj (3) Ciuperceni – Teleorman (4) Moreni – Dambovita (5) Bararia – Teleorman (6) Barasti – Arges (7) Independenta – Galati

Beneficiar
Petrom
Constructor
(1) Apolodor, Aecom, Gecorom (2) Apolodor, Aecom (3) Strabag (4) Aecom (5) Apolodor, Aecom Gecorom (6) Aecom (7) Aecom
Descriere
Statii de bioremediere
Incercari
  • analize fizico-chimice pe pamanturi
  • grade decompactare
  • retete de beton stabilizat
  • deflectometrie
  • placa dinamica si statica
  • beton intarit
Pasaj suprateran Basarab

Pasaj suprateran Basarab

Beneficiar
Primaria Municipiului Bucuresti
Constructor
Asocierea ASTALDI & FCC CONSTRUCTION JV
Descriere
Viaductul principal al pasajului are o lungime totala de 1.450 m (din care 117 m podul pe arce peste raul Dambovita, respectiv 340 m pasajul peste zona Garii de Nord), cu bretele de acces la pasaj de 1126 m lungime si rampe de acces de 1250 m.
Incercari
  • carotaj sonic
  • ciment
  • epruvete de otel
  • beton intarit, in laborator si “in situ”
  • mixturi asfaltice
  • carotaj sonic si impedanta mecanica pe coloane din beton
  • aderenta la suport
  • incercari fizico-mecanice si chimice pe materiale coezive si necoezive
  • deflectometrie
  • placi dinamice
  • placa Lukas
Centrul Renault Tehnic Titu

Centrul Renault Tehnic Titu

Beneficiar
Renault Technologie Roumanie
Constructor
INGEDIA
Descriere
Se intinde pe o suprafata de 330 de hectare si detine o pista de incercari cu o lungime de 30 de kilometri, pe care vor fi testate viitoarele modele Renault.
Incercari
  • analize fizico-mecanice si chimice pe pamant, balast, piatra sparta in laborator
  • studii pentru consolidarea terenului in situ
  • beton intarit
Stadionul National Arena Bucuresti

Stadionul National Arena Bucuresti

Beneficiar
Primaria Municipiului Bucuresti
Constructor
Apolodor Comimpex SRL
Descriere
Stadionul are o suprafata de 108.000 m² si o inaltime de sase etaje. Constructia include un garaj subteran cu 200 de locuri de parcare, 40 de loje a cate 12 locuri, sali de conferinte si restaurante. De asemenea stadionul are 94 de cai de acces, ceea ce permite ca evacuarea spectatorilor sa se poata realiza in 20 de minute. Arena mai este dotata si cu un cub video, situat deasupra centrului terenului, echipat cu 4 ecrane de 30 m² fiecare.
Incercari
  • determinari pe materiale de fundatie in situ
  • penetrare dinamica si placi Lukas
Lucrari de infrastructura – Petrom City

Lucrari de infrastructura – Petrom City

Beneficiar
Petrom
Constructor
Colas Romania
Descriere
Complexul cuprinde cinci cladiri: doua cladiri administrative ovale, care se numesc Infitniy, o cladire cu forma clasica, Tower, un centru de date si o centrala cu o capacitate instalata de 5 MW care va asigura energia necesara functionarii tuturor sediilor.
Incercari
  • incercari pe fundatii
  • placi dinamice
  • grade de compactare
  • analize fizico-chimice pe pamanturi
Ansamblul Rezidential Belvedere-Baneasa

Ansamblul Rezidential Belvedere-Baneasa

Beneficiar
Rotary
Constructor
Rotary Constructii
Descriere
Desfasurat pe o suprafata de peste 7 ha, ofera toate facilitatile unui complex rezidential modern.
Incercari
  • determinari si studii pe materialele de fundar
  • perne de balast, metale si betoane
Varianta de ocolire a Sibiului

Varianta de ocolire a Sibiului

Beneficiar
CNADNR
Constructor
Max Bogl
Descriere
Soseaua de centura este prevazuta sa aiba o lungime totala de 23,5 km, din care 14,6 km cu profil de autostrada.
Incercari
  • Metale
  • Betoane
Reabilitare statie de epurare a apei Bucuresti

Reabilitare statie de epurare a apei Bucuresti

Beneficiar
Primaria Municipiului Bucuresti
Constructor
J/V Aktor Athena s.a
Descriere
Statia de epurare de la Glina este un proiect in desfasurare, care va avea doua linii tehnologice si va epura apele rezultate din canalizarea Bucurestiului si a localitatilor limitrofe.
Incercari
  • verificarile pe beton
  • metal
  • terasamente
Reabilitare retele de apa, canal si drumuri Bucuresti

Reabilitare retele de apa, canal si drumuri Bucuresti

Beneficiar
Primaria Municipiului Bucuresti
Constructor
SC Constructii Erbasu
Incercari
  • verificarile pe beton
  • metal
  • terasamente
Autostrada Medgidia – Constanta

Autostrada Medgidia – Constanta

Beneficiar
CNADNR
Constructor
COLAS / ASTALDI
Descriere
Acest tronson al Autostrazii Soarelui va avea 31,8 kilometri, patru pasaje, doua viaducte si un nod rutier. Autostrada va fi proiectata cu echipamente standard cum ar fi garduri, parapete, iluminat, sistem de comunicatii
Incercari
  • analize fizico-mecanice si chimice pe terasamente
Pasajul superior peste calea ferata la Otopeni

Pasajul superior peste calea ferata la Otopeni

Beneficiar
CNADNR
Constructor
ASTALDI - FCC CONSTRUCCION
Descriere
Pasajul traverseaza calea ferata de centura, va avea o lungime de 240 m si patru benzi de circulatie (cate doua pe fiecare sens de mers, fiecare banda avand o latime de 3,5 metri)
Incercari
  • Beton
  • Metal
  • In situ si in laborator
Modernizari Aeroporturi

Modernizari Aeroporturi

Beneficiar
Autoritatea Aeronautica Civila Romana
Constructor
ROMAIRPORT
Descriere
- Kogalniceanu
- Baneasa
- Henri Coanda
Incercari
  • beton, in laborator si “in situ”
  • mixturi asfaltice
  • carotaj sonic si impedanta mecanica pe coloane din beton
  • aderenta la suport
  • incercari fizico-mecanice si chimice pe materiale coezive si necoezive
  • deflectometrie
  • placi dinamice
  • placa Lukas
  • retete de pamanturi si balast stabilizat
Aeroportul International Sibiu

Aeroportul International Sibiu

Beneficiar
Primaria Municipiului Bucuresti
Descriere
Extinderea si modernizarea a fost realizata de catre Max Bogl Aeroport Sibiu, in perioada 2006-2008.
Incercari
  • retete de pamant stabilizat si studii pentru retetele de beton
Transfagarasan

Transfagarasan

Beneficiar
CNADNR
Descriere
Drumul asfaltat, construit peste muntii Fagaras, care ajunge la altitudinea de 2042 m. Transfagarasanul este unul din cele mai spectaculoase drumuri din Romania, numit si “drumul din nori”, care leaga regiunea istorica a Munteniei cu Transilvania. A fost construit intre anii 1970 – 1974.
Metrou Bucuresti

Metrou Bucuresti

Beneficiar
METROREX
Constructor
CCCF
Descriere
Constructia a inceput in anul 1975, intrand la acea vreme in categoria primelor 60 de metrouri din lume.
Palatul Parlamentului

Palatul Parlamentului

Constructor
TC Carpati & Arcom
Descriere
Fosta Casa Poporului, cea mai mare cladire administrativa pentru uz civil din lume. Construirea Palatului Parlamentului a inceput in anul 1983 si s-a incheiat in anul 1997.
Canalul Dunare – Marea Neagra

Canalul Dunare – Marea Neagra

Descriere
Canal navigabil ce leaga porturile Cernavoda (de pe Dunare) si Constanta (de la Marea Neagra), scurtand cu aproximativ 400 km ruta marfurilor de la Marea Neagra pana la porturile dunarene din Europa Centrala si cu aproximativ 4.000 de kilometri drumul marfurilor din Australia si Orientul Indepartat catre Europa Centrala. Canalul este parte componenta a importantei cai navigabile europene dintre Marea Neagra si Marea Nordului.